دفتر مرکزی

ایران ، تهران ، خیابان سهروردی شمالی ، خیابان شهید حسینی(سورنا) ، پلاک8 ، طبقه3 ، واحد 12

021 - 88743163-4

08-17

کارخانه تهران

ایران ، تهران ، شهریار ، میدان بسیج ، کیلومتر پنج جاده رباط کریم ، سه راه فردوسیه ، ضلع شمال شرقی میدان طالقانی

021 - 65637150-5

08-17

شبکه اجتماعی
logo
logo

خدمات پس از فروش مدرن کاملاً به محصول فروخته شده بستگی دارد.

آموزش کار با محصول

یکی دیگر وظایف خدمات پس از فروش مدرن، اموزش کار با دستگاه و آموزش نکات نگهداری محصول می باشد که این کار نیز توسط کارشناس کارخانه بعد از نصب به شما آموزش داده می شود.

تعمیر یا تعویض قطعه معیوب در طی مدت گارانتی

تعمیر یا تعویض قطعه معیوب در طی مدت گارانتی یکی دیگر از وظایف گروه پژوهش صنعت مدرن می باشد که جز خدمات پس از فروش محصولات مدرن می باشد بدین صورت که در بازه 6 ماه گارانتی محصول کارخانه موظف به تعمیر رایگان و تهیه قطعه خراب می باشد.

سازمان خدمات پس از فروش

سازمان خدمات پس از فروش مدرن به واحدی گفته می شود که دارای فرایند و وظیفه اصلی می‌باشد.

واحد قطعات مدرن وظیفه تعمیر قطعات را بعهده دارند.

گروه پژوهش صنعت مدرن یک گروه صنعتی متشکل از شرکت‌های دانش بنیان تولیدی و تجاری است که با تکیه بر دانش و تخصص کارکنان و همکاری زنجیره تامین و شبکه توزیع گسترده خود، در راستای تامین نیاز شرکت‌های مادر و جامعه و شکوفایی اقتصادی کشور ایران گام بر می‌دارد.

طبق تعریف کلاسیک خدمات پس از فروش عبارت است تعهدي است كه شركت‌ها براي پاسخگويي به نياز مشتريان براي پشتيباني و سرویس دهی در يك بازه زماني مشخص ارائه مي‌دهند.

خدمات پس از فروش خدمتی است که از سوی کارخانه گروه پژوهش صنعت مدرن به خریدار یک و یا چند محصولات ارائه می‌شود.

خدمات پس از فروش مدرن شامل چه خدماتی می شود؟

خدمات پس از فروش اسنوا می‌تواند شامل

    • آموزش کار با محصول
    • تعمیر یا تعویض قطعه معیوب در طی مدت گارانتی

درخواست‌ها

متقاضیان محترم می توانند از طریق فرم پیوست درخواست خود را جهت موارد ذیل ارسال نمایند:

            • درخواست بازدید از خطوط تولید
            • درخواست عاملیت فروش
            • درخواست فروشگاه زنجیره ای مدرن
خدمات پس از فروش مدرن | گروه پژوهش صنعت مدرن