خدمات پس از فروش مدرن کاملاً به محصول فروخته شده بستگی دارد.
آموزش کار با محصول
یکی دیگر وظایف خدمات پس از فروش مدرن، اموزش کار با دستگاه و آموزش نکات نگهداری محصول می باشد که این کار نیز توسط کارشناس کارخانه بعد از نصب به شما آموزش داده می شود.
تعمیر یا تعویض قطعه معیوب در طی مدت گارانتی
تعمیر یا تعویض قطعه معیوب در طی مدت گارانتی یکی دیگر از وظایف گروه پژوهش صنعت مدرن می باشد که جز خدمات پس از فروش محصولات مدرن می باشد بدین صورت که در بازه 6 ماه گارانتی محصول کارخانه موظف به تعمیر رایگان و تهیه قطعه خراب می باشد.
سازمان خدمات پس از فروش
سازمان خدمات پس از فروش مدرن به واحدی گفته می شود که دارای فرایند و وظیفه اصلی میباشد.
واحد قطعات مدرن وظیفه تعمیر قطعات را بعهده دارند.